یزدفردا: شورای هماهنگی المپیاد نام نفرات برگزیده خود را برای حمل مشعل دهمین دوره از المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد و قرائت سوگندنامه ی داوران و ورزشکاران مشخص کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ در نشست شورای هماهنگی المپیاد ورزش محلات که با حضور پورسلمانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و محمد رضا ربانی معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مشعل داران و قرائت کنندگان سوگند نامه داوران و ورزشکاران دهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی مشخص شدند.

در این نشست مقرر شد حمل مشعل توسط «یوسف قرشی» ورزشکار هئیت اسکواش آغاز و در ادامه ی راه مشعل به دستان «مهدیه خاکباز» از ورزشکاران و جانبازان معلول در تیم بسکتبال با ویلچر سپرده شده و در نهایت مشعل دهمین المپیاد ورزش محلات توسط «سحر کرجی» مربی تیم ملی کاراته از هیئت کاراته استان روشن شود.

در این نشست همچنین «محمد جعفرپور» داور بین المللی هیئت پهلوانی و زورخانه ای به عنوان قرائت کننده سوگند داوران و «مصطفی صابری» از ورزشکاران هیئت بدنسازی و پرورش اندام به عنوان قرائت کننده سوگند ورزشکاران نیز معرفی شدند.

لازم به ذکر است،مراسم افتتاحیه دهمین المپیاد ورزش محلات شهر میراث جهانی یزد در روز چهارشنبه 12 بهمن ماه به میمنت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن ورزشی وحدت با حضور هیئت های ورزشی و جمعی از مسئولین برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا