درراستای خط مشی سازمان مبنی بر برنامه ریزی به منظور خودکفایی در زمینه تولید گل و گیاه، 40 هزار سبد بنفشه در رنگهای مختلف ، 215 هزار نشاء گل فصلی و 120 هزار گلدان انواع گل فصلی در گلخانه سازمان تولید و در فضای سبز شهر توزیع و کاشت شد.

درراستای خط مشی سازمان مبنی بر  برنامه ریزی به منظور خودکفایی  در زمینه  تولید گل و گیاه، 40 هزار سبد بنفشه در رنگهای مختلف ، 215 هزار نشاء گل فصلی  و 120 هزار گلدان انواع گل فصلی در گلخانه سازمان تولید و در فضای سبز شهر توزیع و کاشت شد.

منصوری زاده با اشاره به نقش گلکاری در زیبایی فضای سبز و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان گفت: گلخانه سازمان تا کنون با آماده سازی بستر کاشت و تولید انواع گل های فصلی، نیاز سازمان را در تامین گل و گیاه مورد نظر در فصول متفاوت سال فراهم نموده که نشان از پتانسیل بالای این واحد می باشد.

وی افزود: با توجه به ضرورت  عملیات گلکاری فصل پاییز به منظور زیباتر شدن چهره شهر برای استقبال از بهار ، 40 هزار سبد بنفشه در رنگهای مختلف ، 215000 نشاء انواع گل فصلی شامل میمون، مارگریت، قرنفل، شقایق، مینا چمنی و نیز تولید 120 هزار گلدان انواع گل فصلی گلدانی از جمله همیشه بهار، شب بو، مغربی، مارگریت، کروپسیس، شاه پسند و ... از تولیدات سازمان جهت کاشت در سطح فضای سبز مناطق پنج گانه توزیع گردید.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا