یزدفردا: واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی کتاب «بین من و تو» نوشته کاترین گِگِن را با ترجمه نیلوفر پارسیوند منتشر و راهی بازار نشر کرده است.

به گزارش یزدفرداکتاب «بین من و تو» نوشته کاترین گِگِن با ترجمه نیلوفر پارسیوند منتشر و راهی بازار نشر شده است. انتشارات طوطی، واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، ناشر این‌کتاب است.
 
کاترین گگن نویسنده این‌کتاب متخصص کودکان در زمینه لمس‌درمانی (هاپتونومی) و ارتباط غیرخشونت‌آمیز و همچنین متخصص حمایت از والدین است که چندکتاب در این‌حوزه‌ها در کارنامه دارد و در این‌کتاب راه‌های برقراری ارتباط صمیمی و آرامش‌بخش بین کودکان و والدین را پیش روی مخاطب خود قرار داده است. کاترین پزشکان، روانشناسان، مربیان، ماماها را در کمک‌رسانی به پدران و مادران همراهی می‌کند.
 
یکی از اهداف نویسنده کتاب پیش‌رو این است که پدر و مادر اعتمادبه‌نفس فرزند یا فرزندان خود را تقویت کنند و مراقب رشد متعادل آن‌ها باشند تا به درک بهتری از خود برسند. تصویرگری «بین من و تو» هم توسط رضا دالوند انجام شده است. او نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک است و آثاری برای بلوغ فکری کودکان تولید کرده است. کتاب‌های او بارها برنده‌ی جایزه‌های معتبر بین‌المللی شده‌اند و در سراسر جهان به چاپ رسیده‌اند.
 
ترجمه فارسی این‌کتاب با هماهنگی انیستیوفرانسه انجام شده است. نیلوفر پارسیوند مترجم آن نیز فارغ‌التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است؛ او که در کودکی زبان فرانسوی را فراگرفته است، عاشق کتاب و رنگ و هنر است. نسخه اصلی کتاب «بین من و تو» سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.
 
«بین تو و من»، کتابی باشکوه برای درک فرزندتان است و آن را باید با هم بخوانید، تا تعادل و اعتماد به نفس در آنها رشد کند. در این کتاب، کاترین گگن در مورد نیازهای اساسی کودکان صحبت می‌کند فرصتی برای اشتراک لحظات والدین و کودک را به زیبایی مطرح می‌کند. کاترین کلمات ساده و منصفانه‌‌ای را در مورد موقعیت‌ها و احساسات شناخته شده برای همه به نمایش می‌گذارد، کلماتی تاثیرگذار و کاربردی که گاهی اوقات برای بزرگسالان ممکن است درک آن سخت به نظر برسد.
 
او در این کتاب سعی کرده است در چند جمله کوتاه به صبر، در دسترس بودن، عصبانیت، گوش دادن، اعتماد، ترس، استقلال، همدلی، تشویق، کشف، آزادی و عشق بپردازد. کاترین از طریق صدای کودکی که با بزرگسال صحبت می‌کند، می‌داند چگونه بگوید و می‌داند چگونه نیاز به مهربانی و گوش دادن را منتقل کند.
 
قسمتی از متن کتاب:
«دوست دارم بیرون از خانه بازی کنم، حتی اگر سرتاپا کثیف به خانه برگردم؛
دوست دارم برایم قصه بخوانی، اما بیشتر دوست دارم بعدش درباره‌ی آن با هم حرف بزنیم.
دلم می‌خواهد برای همیشه من را همین‌طوری که هستم دوست داشته باشی.»
 
کتاب کودک و نوجوان انتشارات فاطمی(کتاب طوطی) کتاب «بین من و تو» را در 34 صفحه و به قیمت 75 هزار تومان با شمارگان 2000 نسخه منتشر کرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا