به گزارش یزدفردا: در روزهایی که جام جهانی فوتبال، به اصلی‌ترین مسابقات دنیا تبدیل شده و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده، رشته‌های دیگر هم مشغول برگزاری رقابت‌های خودشان هستند. در این بین مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا هم با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایای تایلند در حال برگزاری است.

نازنین ملایی، ملی‌پوش پرافتخار کشورمان در جریان این مسابقات توانست به چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در آسیا دست پیدا کند.

او در روئینگ یک نفره سبک‌وزن زنان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، هنگ‌کنگ، تایلند، قزاقستان و سریلانکا با زمان ۸:۴۵.۲۶۲ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و برای چهارمین دوره متوالی صاحب مدال طلای این ماده در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و کشور میزبان دوم و سوم شدند. ملایی پیش از این نیز دو مدال طلای تک نفره و دو نفره را تصاحب کرده بود.

همچنین امیرحسین محمودپور در روئینگ یک نفره سبک‌وزن مردان با حریفانی از ازبکستان، هنگ‌کنگ، چین، عراق و تایلند رو‌به‌رو شد و در پایان با زمان ۷:۵۱.۱۷۳ دقیقه صاحب مدال برنز شد.

تیم روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن زنان ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، فاطمه مجلل، مریم کرمی و مریم امیدی ‌پارسا در مصاف با تیم‌های اندونزی، ویتنام، چین و کره با زمان ٧:٢٧.٨۵۵ دقیقه پس از نمایندگان ویتنام، چین و اندونزی در رده چهارم قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا