یزدفردا: امام جمعه اردکان گفت: خیابان ها، امکانات درمانی و ورزشی اردکان شایسته عنوان ثروتمندترین شهر کشور نیست.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اردکان با تاکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن اظهار داشت: مدیران صنایع و معادن بزرگ از مناطق مختلف شهر و بلکه شهرستان اردکان بازدیدی داشته باشند تا به صورت مستقیم مشکلات مختلف را ببینند.

وی بیان کرد: از شما می خواهیم که به خیابان های شهر و بیمارستان بروید و زیر ساخت های اردکان که گفته می شود ثروتمندترین شهر ایران است را ببینید که آیا این وضعیت شایسته مردم این شهر است؟

شاکر عنوان کرد: با توجه به شرایط اضطراری اردکان، در کنار طرح های بزرگ لازم است اقدامات فوری و کوتاه مدت جهت کاهش این مشکلات انجام شود.

ضرورت افزایش دانش بین مردم و مدیران اردکان

فرماندار اردکان نیز در این نشست به برخی مشکلات شهرستان و آسیب های وارد شده به مردم این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با قانونمندی و افزایش دانش در بین مردم و مدیران می توان از بسیاری از معضلات رهایی پیدا کرد.

حسین سبزواری، ارتقا فرهنگ و دانش را در این مقطع زمانی الزامی دانست.

گفتنی است، در حال حاضر ۲۵۰ واحد صنعتی و ۱۸۵ واحد معدنی در اردکان فعال است.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و این شهرستان از لحاظ مواد معدنی از مناطق های غنی استان یزد است، هم اکنون یزد علاوه بر ۱۰ معدن بزرگ ملی، حدود ۵۰۰ معدن بزرگ و کوچک دارد که در این واحدها بیش از ۱۲ هزار نفر مشغول کار هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا