به گزارش یزدفردا: فعالی گفت: نیمی از رانندگان سرویس مدارس یزد جدید هستند و تا رسیدن به آمار رانندگان سال ۹۸ فاصله داریم.

به گزارش یزدفردا: مهدی فعالی ضمن تبریک بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی مدارس، در خصوص وضعیت سرویس مدارس و زمان رفع این مشکل در یزد، گفت: یکسری موارد که در هفته پیش در بحث سرویس مدارس شروع شد، روند رو به رشدی را در این زمینه رقم زد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اینکه اقداماتی جهت فعالیت تمامی سرویس‌های مدارس انجام‌شده است، افزود: تاکنون یک سوم سرویس‌های مدارسی که در سال 98 در یزد فعالیت می‌کردند، مشغول به کار شده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه میزان دستمزد به سرویس‌ها و وام 100 میلیونی که برای این افراد در نظر گرفته شده، امیدواریم تا افراد طی روزهای آینده مراجعه کنند تا این مشکل در استان مرتفع شود.

فعالی با بیان اینکه 50 درصد افرادی که در حال حاضر مشغول به کار شده‌اند، سال‌های قبل جزو سرویس مدارس نبوده‌اند، اظهار داشت: هم‌اکنون تنها 45 درصد از افرادی که سال‌های گذشته در بحث سرویس مدارس مشغول به کار بوده‌اند، دوباره بازگشتند که امیدواریم مابقی افراد نیز بازگردند تا مشکل سرویس مدارس یزد به‌زودی حل شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا