مردم شهرستان ولایت مدار بهاباد پس از اقامه نماز جمعه، با برپایی راهپیمایی از مسیر مسجد جامع تا میدان شهدا، حرکت های هنجارشکنانه و هتک حرمت مقدسات در روزهای اخیر را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه بهاباد یزد  پس از اقامه نماز در مسجد جامع شهربهاباد ، با حضور در خیابان امام خمینی ره ، اقدامات عده‌ای معدود از عوامل مزدور و فریب خورده در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اعظم (ص)، آتش زدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت حجاب بانوان و همچنین تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم را به شدت محکوم کردند.

راهپیمایان درحالیکه پیشاپیش آنان فرماندار، امام جمعه ، مسئولان وروحانیون و نمازگزاران درحرکت بودند با شعارهائی فتنه ها و آشوب های اخیررادرکشورمحکوم کردند و حمایت قاطع خود را ازنیروی انتظامی که حافظ نظم وامنیت کشوراست اعلام نمودند.

در پایان راهپیمایی قطعانه ای قرائت و در آن ضمن قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی بر حمایت از دست اوردهای نظام و انقلاب و ایستادگی و مقاومت مقابل دشمنان و ایادی آنها و اطاعت از رهبری و برخورد با ایادی استکبار که هدفشان ضربه زدن به اصل نظام و کیان اسلامی است تاکید و از حضور به موقع نیروی انتظامی در حفط امنیت در کشور تشکر کردند.

 

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا