"محمد دهشیری" در دیدار ائمه جمعه شهرستان تفت که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت گفت: دولت سیزدهم با دو شعار وعده‌های صادقانه و خدمتگزاری در حال فعالیت است و در یک سال فعالیت خود عملکرد مناسبی بر جای گذاشته است.

"محمد دهشیری" با ائمه جمعه شهرستان تفت که در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد خاطرنشان کرد: در هفته دولت تاکنون 16 عنوان برنامه به‌منظور تشریح عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف برگزارشده است که دیدار با ائمه جمعه و تعدادی از روحانیون شهرستان نیز در این راستا است.

فرماندار شهرستان تفت گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت خود با دو شعار وعده‌های صادقانه و خدمتگزاری در حال فعالیت است و در یک سال گذشته بار ها این دو شعار از رئیس‌جمهور محترم و استاندار محترم یزد شنیده‌شده و در شهرستان نیز این دو موضوع در رأس کار ها است.

دهشیری بیان داشت: در حوزه پروژه‌های عمرانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در شهرستان تا قبل از هفته دولت طرح‌های مختلفی در شهرستان بااعتباری بالغ‌بر 700 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار تفت تصریح نمود: در هفته دولت نیز پروژه‌های گازرسانی به روستاهای مختلف شهرستان ازجمله پروژه گازرسانی به 6 منطقه ده بالا بااعتباری بالغ‌بر 1570 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: حدود 55 پروژه عمرانی خرد و کلان نیز در این هفته بااعتباری بالغ‌بر 1300 میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری رسید و امیدوارم مردم از منافع این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: 3 پروژه بخش خصوصی نیز در آینده‌ی نزدیک بااعتباری بالغ‌بر ده هزار میلیارد ریال در آینده‌ی نزدیک در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

دهشیری به پروژه‌های عمرانی سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد اشاره و افزود: پروژه‌های سفر ریاست محترم جمهور به استان در شهرستان تفت هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده و پیگیری برای تسریع درروند عملیات عمرانی آن به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

دهشیری از تدوین برنامه تحولی شهرستان به‌عنوان مهم‌ترین اقدام خود در یک سال گذشته نام برد و افزود: چراغ مسیر راه توسعه شهرستان باید روشن شود و در این راستا برنامه تحولی شهرستان تدوین و به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان از برگزاری فصلی نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه شهرستان خبر داد و افزود: این نشست ها در راستای هم‌فکری به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان برگزار خواهد شد.

در این نشست هر یک از ائمه جمعه مناطق شش‌گانه شهرستان تفت به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در راستای رفع مشکلات شهرستان تفت و توسعه آن پرداختند.

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا