دومین نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک بهاران شهر تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولان و اهالی این شهرک در راستای بررسی میزان اجرایی شدن مصوبات نشست قبل برگزار شد.

"محمد دهشیری" در دومین نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک بهاران شهر تفت گفت: در برنامه کاری برگزاری نشست های محلی در شهر تفت در دستور کار قرار دهد و ابتدا در یک نشست مشکلات بررسی و مصوباتی در راستای رفع آن اتخاذ می‌شود.

فرماندار شهرستان بیان داشت: در نشست دوم که در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود میزان تحقق مصوبات را بررسی خواهیم کرد.

دهشیری افزود: مصوبه‌های کاغذی گره گشایی از مشکلات مردم نخواهد کرد و آنچه امید و اعتماد عمومی را بین مردم افزایش خواهد داد تحقق مصوبات است و مجموعه مدیریت شهرستان این مسیر را دنبال می‌کند.

فرماندار تفت ادامه داد: این برنامه به‌مرورزمان در سایر محلات شهر تفت و سایر مناطق روستایی و شهری شهرستان نیز دنبال خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: با اقدامات صورت گرفته در تابستان سال جاری قطعی آب و برق در شهر تفت اتفاق نیفتاد و در تلاشیم افت فشار آب در بعضی از مناطق شهر را نیز رفع نماییم.

"محمد دهشیری" بیان داشت: یکی از نگرانی‌های اهالی این شهرک و شهرک جانبازان تفت موضوع رودخانه فصلی در کنار این دو شهرک است که در جلسات استانی مطالعه طرح آبخیزداری منطقه دره زنجیر که شامل این رودخانه نیز می‌شود را خواستار شدیم.

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان ادارات حاضر در این نشست گزارشی از اجرای مصوبات را ارائه نمودند.

 

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا