مدیر کاروان پیاده زینبیون بهاباد گفت: 30 نفر از بسیجیان و دلدادگان امام رضا (ع)، نخستین سفر پیاده خودرا به مشهد مقدس با بدرقه گرم مردم ومسئولان از بهابادآغاز کردند.

حجت الاسلام امیری درحاشیه اعزام این کاروان اظهارداشت : زائران در مدت 25 روز، مسافت هزار کیلومتری شهرستان بهاباد تا مشهد مقدس را طی می‌کنند و پس از عبور از ۸۶ شهر و روستا، در ایام عید غدیر خم، به مشهد می‌رسند.

وی افزود: این کاروان شامل 30 نفر است که 27 نفر پیاده  و پنج نفر نیز به عنوان کادروپشتیبان  به صورت پیاده در این سفر ما را همراهی می‌کنند، جوان‌ترین زائر ۱۶ سال و مسن‌ترین آن‌ها 65 سال دارد.

حجت الاسلام امیری بیان داشت : این کاروان برای نخستین سال متوالی روز شنبه پس از زیارت مرقد مطهرشهدای شهرستان بهاباد درگلزار شهدا بهشت محمدی وبا بدرقه اقشار مختلف مردم ومسئولان ، این شهر را به مقصد مکشهد مقدس  ترک کرد.

وی خاطرنشان کرد: عاشقان امام رضا (ع) برای رسیدن به این مقصد جانبخش از شهرهای بهاباد ، طبس ، فردوس ، گناباد ، و تربت حیدریه عبور خواهند کرد.

وی اضافه کرد: زائران بارگاه امام رضا (ع) در طول سفر معنوی ، آموزشهای قرآن ، احکام و مسائل عقیدتی را فرا خواهند گرفت و با اقامه نماز جماعت وبرگزاری جلسات دعا و نیایش از فیوضات مختلف بهره مند می شوند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا