یزدفردا: نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس: پیگیر راه اندازی قطار همه روزه یزد-مشهد هستم و هیچ عذری در این رابطه پذیرفتنی نیست.

به گزارش یزدفردا: جوکار با اشاره به عشق وارادت یزدی ها به امام رضا( ع ) با تاکید بر اینکه وظیفه داریم تا شرایط را تسهیل کنیم تا مردم با آسودگی بیشتر به مشهد مقدس عزیمت کنند، افزود: برای اینکه قطار هر روزه از یزد به سمت مشهد داشته باشیم، مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته بود و ایشان هم به راه آهن دستور پیگیری و انجام آن را داده بودند.

وی اظهار داشت: همچنین یک ماه پیش با مدیرعامل راه آهن در این خصوص صحبت‌هایی مطرح و درخواست کردیم تا همان قطاری که هرروزه برای یزد به مشهد بود، دوباره فعالیت خود را از سر گیرد.

جوکار عنوان کرد: پنج شنبه گذشته باز مجددا با مدیرعامل راه آهن تماس گرفتم و پیگیر ماجرا شدم و ایشان پاسخ دادند که تقریباً در مراحل نهایی قرار داریم و تا چند روز آینده این قطار راه‌اندازی خواهد شد تا مردم استان یزد بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه قطعاً پیگیر فعالیت هر روزه قطار یزد به مشهد هستیم، افزود: حتماً برای راه‌اندازی این خط به جد پیگیر خواهم بود و در این خصوص هیچ عذری قابل قبول نیست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا