مسابقات قويترين مردان ایران کاپ آزاد کشوری برای نخستین باربا حضور 42 ورزشكار از استانهاي تهران، اراک، قزوین، البرز، خراسان شمالی،کرمان و یزد با شناخت نفرات برتر و به میزبانی شهرستان بهاباد در پارك بانوان این شهرستان برگزار شد.

رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام بهاباد  در اين خصوص به خبرنگاران گفت: ورزشكاران در اين مسابقات كه با عنوان كاپ آزاد برگزار شد در مواد اسكات تعادلي، حمل چمدان 250 كيلويي ، حمل كنده ، غلطاندن لاستيك  و آيتم تركيبي شامل حمل الوار، گذاشتن گوي و كنده با هم به رقابت پرداختند.

هادی حاتمی زاده بهابادی افزود: اين مسابقات دردو وزن مثبت 105 ومنفی 105 کیلوگرم در 6 آیتم برگزارشد که درنتیجه دروزن مثبت 105  مجتبی زارع عسکری از بهاباد مقام اول ، عباس ربانی از خراسان شمالی  مقام دوم ومجید عباسی  از استان گلستان مقام سوم را کسب کردند .

همچنین در وزن منفی 105 کیلو گرم آقای محمد کریمیان از استان کرمان  مقام اول ، حامد خالقی از بهاباد مقام دوم و علی شکری از استان قزوین مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند .

داوری این مسابقات را پهلوانانی همچون علی اسماعیلی و کریم تالشی  برعهده داشتند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام بهابادعنوان کرد: رشته بدن‌سازی و پرورش اندام یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها برای جوانان بهابادی است و اشتیاق جوانان در این رشته مثال‌زدنی است.

گفتنی است، این مسابقات زیرنظر هیات بدنسازی و پرورش اندام و با همکاری  فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر واداره ورزش وجوانان بهاباد، برگزار شد.

شایان گفتن است تماشاچیان وشرکت کنندگان بی شماربهاباد ی برای دید ن وتماشای این مسابقه جذاب به محل برگزاری مسابقه آمده بودن که جای قدردانی وتشکر از این مردم خوب را دارد.

انتهای پیام /

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا