یزدفردا"نخستین رویداد منطقه ای “معرفی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه های اجرایی”17 الی 19 اسفندماه سال جاری با حمایت پارک علم و فناوری یزد، توسط شرکت راهکار تجارت پویا سورنا(فن بازار منطقه ای یزد) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این رویداد سه روزه بیش از 230 نیاز و چالش فناورانه صنایع و دستگاه های اجرایی از جمله سنگ آهن مرکزی، فولاد آلیاژی ایران، آهن و فولاد ارفع، تولیدی صنایع یزد پولیکا، یزد لوله، یزد گل و نیز شرکت های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و شهرداری یزد ارائه شد و فناوران و نوآورانی که قادر به رفع آنها بودند، در نشست های B2B با نمایندگان شرکت ها و سازمان های حاضر به مذاکره پرداختند.
در طول برگزاری رویداد اصلی، 3 رویداد جانبی و نشست های بهم رسانی برگزار شد که از جمله آنها می توان به برگزاری رویداد”سرمایه گذاری خطرپذیر بادگیر ” توسط صندوق پژوهش و فناوری با هدف تأمین مالی استارت آپ های نوآورانه در اولین روز برگزاری رویداد اشاره کرد.
7 مورد از نیازهای فناورانه صنعت پلیمر به صورت چالش معکوس نیز با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان معرفی شد که نتیجه آن برگزاری 53 نشست B2B بین فناوران و متقاضیان و نمایندگان صنایع پلیمری بود.
برگزاری نشست مدیران روابط عمومی تعدادی از دستگاه های اجرایی و شرکت های فعال این حوزه با موضوع نقش روابط عمومی سازمانی در انتقال فناوری و نیز برگزاری نشست مجازی مدیران شعب بانک توسعه صادرات ایران با هدف انتقال تجارب(استانهای یزد، کرمان، فارس، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان) از جمله برنامه های جانبی روز دوم رویداد بود.
در سومین روز نیز رویداد Reverse pitch “معرفی نیازهای فناورانه شهرداری یزد” با محوریت اعلام 13 مورد نیاز فناورانه اولویت دار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد که پس از ارائه نیازها، 46 نشست B2B بین متقاضیان رفع نیازها و نمایندگان دو سازمان برگزار گردید.
گفتنی است، در طول سه روز برگزاری رویداد، 334 نفر از آن بازدید کردند و در مجموع 170 نشست B2B برگزار شد. فن بازار ملی ایران، شهرداری یزد، شرکت شهرک های صنعتی، دانشگاه یزد، دانشگاه آزاد واحد یزد و صندوق پژوهش و فناوری در برگزاری موفق این رویداد سه روزه مشارکت کردند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا