درآئینی که با حضورامام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وجمعی ازمسئولان فرماندهان پایگاهها ی مقاومت بسیج درسالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد بهاباد برگزار شد 25 نفر از برترین فرماندهان و فعالان حلقه های صالحین این شهرستان تجلیل شدند.

امام جمعه بهاباد درآئین تجلیل ازبرترینهای جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به شخصیت ارزشمند مالک اشتر، ایشان را مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار معرفی کردو گفت : شخصیت مالک اشتر می تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می کنند.

حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی با بیان اینکه مالک اشتر به وقت وزمان اهمیت میدادووقت شناس بود افزود: ویژگی‌های فردی و اجتماعی مالک اشتر موجب آن شد که ایشان همیشه سرمشق و الگو باشد و همواره سبب ترس و اضطراب برای دشمنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مالک اشتر دشمن شناس و استوار در حراست و دفاع از اسلام بود و قلبی مهربان داشت و همواره در راستای سعادت و نیک‌بختی مردم در تلاش بود.

امام جمعه بهاباد توصیه ای به دانش آموزان بسیجی داشت و گفت:  ان شاء الله امیدوارم  تا شما دانش آموزان با خواندن درس و علم ودانش بتوانید به قله های بلند علم ومعرفت برید ودرسطح شهرستان و استان وکشور درتمامی المپیادها وزمینه ها بدرخشید .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد نیز گفت: هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر وحدت رویه در برگزاری آن از طریق فرآیند ارزیابی، سنجش عملکرد سازمانی، معرفی کلیه سازمان های برای حرکت های جهادی انقلابی، ارتقای سطح آگهی و ارزیابی سنجش سازمانی، تقویت فرهنگ پاسداری است.

سرهنگ پاسدار سعید دهقان افزود: این طرح در راستای ایجاد انگیزه بهتر و تلاش بیشتر در بین برادران بسیجی وپایگاههای مقاومت و حوزه های اجرا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهااباد افزود: همه رده‌های بسیجی و سپاه به عنوان موتور پیش‌برنده انقلاب اسلامی با اراده‌ای محکم از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

وی  تصریح کرد: حضور مالک اشتر باعث امید در جبهه حق و نومیدی در جبهه باطل می‌شد و ایشان دارای قوه هوشمندی بالا و بصیرتی فوق العاده بود به طوری که در مذاکره با دشمن، فریب نمی‌خورد و تمام تلاشش در جهتی بود که جایگاه ولایت آسیب نبیند.

فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج بهاباد بیان داشت: انشاالله توفیق داشته باشیم تا مالک اشتر، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقدمه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) باشیم.

درپایان از 13 نفربرترینهای جشنواره مالک اشتر و 12 نفر از سرگروههای حلقه های صالحین ، برترین حلقه سرگروهها ، برترین حلقه متربیان ، معاونت اجتماعی ناحیه ، معاونت های حوزه های مقاومت محلات وقشری هریک ، یک معاونت برتر ، فرماندهان پایگاههای محلات و اقشار ومنتخبین سال 99 وجشنواره مالک اشتردرسطح ناحیه مقاومت برتر با اهدای لوح  تقدیر وهدایائی تجلیل  شدند.

 انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا