10 اولویت اصلی سرمایه‏گذاری استان یزد به منظور انجام مطعالعات امکان سنجی و تامین مالی در نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش یزدفردا: این فرصت ها در بخش های صنعت، میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی و انرژی خورشیدی می باشند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری یزد در این نشست با اشاره به فرآیندهای لازم برای هدایت سرمایه‏گذاران استان به سمت صنایع پاک گفت: با توجه به رویکرد استان جهت استقرار صنایع پاک، دستگاه های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری پیشنهادهای خود را در این زمینه اعلام کنند.

صادقیان افزود: هدف گذاری سرمایه گذاری استان به سمت صنایع پاک است و لازم است متولیان امور برای تحقق این هدف تلاش کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست گفت: مطالعات اولیه اولویت های 10 گانه سرمایه گذاری استان انجام شده و با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی این فرصت ها در سامانه ملی فرصت های سرمایه گذاری بارگذاری خواهد شد.

محمد دهقان منشادی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اطلس سرمایه گذاری دستگاه های استان همکاری در راستای در اختیار قرار دادن لایه های مورد نیاز ضروری است.

مقرر شد کلیه دستگاه های اجرایی عضو مرکز خدمات ظرف مدت یک هفته پیشنهادها، مشوق ها و موارد قانونی حوزه فعالیت خود در زمینه تدوین برنامه عملیاتی، مدل کار و فرآیندهای لازم جهت هدایت سرمایه‏گذاران استان به سمت صنایع پاک را به مرکز خدمات سرمایه گذاری ارسال نمایند.

در این نشست در خصوص لایه‏های اطلاعاتی GIS دستگاه‏های اجرایی جهت تدوین سامانه اطلس هوشمند سرمایه گذاری استان یزد بحث و تبادل نظر شد و با توجه به اهمیت اطلس هوشمند سرمایه گذاری استان و کارکرد آن به عنوان نقشه راه سرمایه گذاری استان، مقرر شد کلیه دستگاه ها لایه های اطلاعاتی مورد نیاز را در فرمت مد نظر سامانه در اختیار مرکز خدمات سرمایه گذاری قرار دهند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا