معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته 10 درصد هزینه بستری را پرداخت می کردند، خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تمامی هزینه های بستری آنان رایگان شد.

به گزارش یزدفردا: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته 10 درصد هزینه بستری را پرداخت می کردند، خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تمامی هزینه های بستری آنان رایگان شد.

علی رادمان، بابیان اینکه توجه به وضعیت سلامت خانوار تحت حمایت از جمله فعالیت های عملکردی این نهاد محسوب می شود، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته 10 درصد هزینه بستری را پرداخت می کردند، خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تمامی هزینه های بستری آنان رایگان شد.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران با پیگیری و هماهنگی های انجام شده با بیمارستان های دولتی در سطح استان مقرر شد 95 درصد هزینه بیماران اورژانسی و بستری تحت حمایت کمیته امداد با رعایت نظام ارجاع توسط بیمه سلامت و 5 درصد سهم بیمار از محل طرح تحول سلامت پرداخت شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد یادآور شد: طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیماران صعب العلاج و بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان برای بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه، امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا