حسین فلاح فرماندارمیبد در سفر به استان قم در معیت حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد با نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، برای تخصیص تسهیلات به صنایع کوچک و اشتغال‌زا رایزنی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد گفت: قرار شد وام‌هایی که مرتبط با صنایع کوچک است و اشتغال‌زایی خوبی ایجاد می‌کند زمینه تخصیص تسهیلاتی از صندوق کارآفرینی امید در شهرستان میبد فراهم شود.

فلاح افزود: مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور دستورات خوبی به‌ویژه به چند پروژه تحت عنوان واحدهای کوچک اشتغال‌زایی که نیمه تعطیل هستند دادند تا فعالیتشان سرعت پیدا کند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه جلسه‌ای هم با ایمدرو در بحث فولاد داشتیم گفت: خوشبختانه پی گیری‌های که از ده سال گذشته شروع‌شده است؛ فولاد میبد در سه سال پیش از سرمایه‌گذار قبلی که از خصوصی‌سازی سهام گرفته بود خلعید شد.

فلاح تصریح کرد: این کار ارزشمند با محوریت حضرت آیت‌الله اعرافی و همراهی دستگاه قضایی، استانداران سابق و نمایندگان به‌ویژه دکتر دهقانی زحمات زیادی کشیدند و میرمحمدی هم آن را ادامه داد امروز در شرایط مطلوبی قرار دارد.

فرماندارمیبد گفت: امروز در بحث فولاد در وضعیت تسهیل و خوبی هستیم و در ماه‌های آتی شاهد سرمایه‌گذاری خوب و مناسبی در مجموعه فولاد میبد خواهیم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا