استاندار یزد: مسائل لازم برای طرح در سفر رئیس جمهور به استان در حال ویرایش و جمع بندی نهایی است.

به گزارش یزدفردامهران فاطمی در نشست مجمع نمایندگان استان که علاوه بر نمایندگان استان با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و جمعی از مدیران استان برگزار شد گفت: با توجه به اینکه سفر‌های رئیس جمهور به صورت سرزده انجام می‌شود، سعی کردیم فعالیت برنامه‌های استان برای این سفر را مشخص کنیم.

وی افزود: به همین دلیل اتود اولیه طرح‌های استان با اولویت بخشی به مسئله آب و پس از آن طرح‌های اقتصادی ۴۰درصد به بالا، طرح‌های ۵۰-۶۰ درصد به بالای عمرانی و برنامه‌هایی در حدود ۱۲عنوان را مورد توجه قرار دادیم که در حال ویرایش و جمع بندی نهایی است.

استاندار یزد ادامه داد: همچنین نگاه ویژه‌ای به توسعه متوازن و عادلانه داریم تا سهم شهرستان‌ها هم رعایت شود و در هر شهرستانی طرح‌های پیشران اقتصادی و عمرانی را داشته باشیم.

فاطمی با اشاره به تدوین بودجه سال۱۴۰۱ تصریح کرد: تمامی طرح‌ها مشخص است و این موضوع هم می‌تواند کمک قابل توجهی برای وضعیت طرح های استان داشته باشد.

وی از رفع مشکلات محرومان و نیازمندان به عنوان یکی از اصلی‌ترین رویکرد‌های دولت یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در شهرستان‌های مختلف وجود دارد، سفر‌های شهرستانی برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم از نزدیک مشکلات نقاط مختلف استان را شناسایی و مشاهده کنیم و در راستای رفع آن قدم برداریم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا