نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به حادثه‌های پیش آمده روز گذشته برای دو قطار یزد به تهران گفت: مسئولان به صورت جدی پیگیر رفع نقص قطار‌ها باشند.

به گزارش یزدفرداآیت‌الله محمدرضا ناصری در نشست مجمع نمایندگان استان گفت: یکی از مباحث مهمی که در سفر‌های روسای جمهور باید به آن توجه کنیم، این است که نباید به کمیت طرح‌هایی که تصویب می‌شود خیلی حساس باشیم، بلکه اگر تنها ۵ طرح داشته باشیم که زمینه توسعه استان را فراهم کند بهتر از چندصد طرح کوچک کم تاثیر است.

وی افزود: در برخی از دوره‌ها شاهد بودیم که مصوبات به لحاظ کمی بسیار بالا بود، ولی به لحاظ اعتباری که برای آن گذاشته شده کم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت:  مسئله راه برای کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در حوزه‌های مرتبط با راه از جمله جاده‌ها و راه آهن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

ناصری با ابراز تاسف از حریق در قطار یزد ـ تهران و توقف چند ساعته در ایستگاه نائین گفت :  وضعیت زمانی ناراحت کننده‌تر می‌شود که حتی قطاری که به عنوان کمکی برای مسافران اعزام می‌شود هم دچار نقص فنی بوده و این موضوع برای سلامت مسافران بسیار نگران کننده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان به صورت جدی پیگیر رفع نقایص قطار‌ها باشند، افزود: روز گذشته ممکن بود خدای ناکرده برخی از مسافران در این اتفاقات پی در پی با حادثه‌ای روبرو می‌شدند و خسارت جانی هم متحمل می‌شدیم.

امام جمعه یزد گفت: مسئله بسیار مهم دیگر موضوع آب است که استان یزد به صورت بسیار ویژه با آن روبرو است و باید حتما نسبت به تامین منابع پایدار آب توجه لازم را داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست علاوه بر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، شهردار و جمعی از مسئولان استان یزد نیز حضور داشتند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا