طی شش‌ماهه نخست امسال 746 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

به گزارش یزدفردا: طی شش‌ماهه نخست امسال 746 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

علی رادمان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد در تلاش است لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال 746 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

وی افزود: لوازم تهیه‌شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر، بخاری و سایر لوازم ضروری بود که به مددجویان نیازمند اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان را فراهم کرده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد اهدا کنند.

سال گذشته 1500 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش دو میلیارد تومان با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

انتهای پیام

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا