نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: عملیاتی سازی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین اولویت‌ها در آموزش عالی کشور است.

به گزارش یزدفردا: سیدجلیل میرمحمدی، صبح پنجشنبه در هفتمین کنگره ملی بزرگداشت شهدا با محوریت گام دوم انقلاب با تقدیر از کسانی که احیاگران نام و یاد و خاطره شهدا هستند، اظهار داشت: این کنگره گامی در مسیر بزرگداشت یاد و خاطره کسانی است که با فدا کردن جان خود، گام در مسیر سربلندی و عزت ایران اسلامی برداشتند.

میرمحمدی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی که به عنوان محور این کنگره انتخاب شده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مورد بی مهری قرار گرفته و متاسفانه نگاهی غیرعملیاتی به این بیانیه شده و لازم است برای تحقق این بیانیه ارزشمند از داشته های دوران دفاع مقدس استفاده کنیم.

نماینده مردم تفت و میبد تاکید کرد: ضرورت دارد که نسبت به تبیین و تسریع عملیاتی شدن این بیانیه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه پژوهش حرف اول را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می زند، خطاب به جوانان تصریح کرد: جوان عزیز، مطالبه گری، دانش و عزم راسخ برای رسیدن به قله های فتح و دانش نیاز است و این مسیر اقتدار تو در این مسیر را می طلبد.

میرمحمدی تاکید کرد: حرکت در مسیر عدالت خواهی ذات تو جوان است و فساد ستیزی در خون توست پس در این مسیر گام بردار.

وی اظهار داشت: عملیاتی سازی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین اولویت‌ها در آموزش عالی کشور است که باید بر پایه سه محور شامل روایت واقعی از انقلاب اسلامی، ارائه ظرفیت های انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و استفاده از توصیه های راهبردی برای تحقق پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا