امام جمعه مهریز با اشاره به فرسودگی محل کنونی برگزاری نماز جمعه مهریز، از بی توجهی مسئولان شهرستان به ساخت مصلی مهریز پس از چند سال کلنگ زنی انتقاد کرد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز گذشته در جمع خبرنگاران مهریز افزود: مسئولان باید نقدهای صادقانه و سازنده خبرنگاران را با سعه صدر و آمادگی کامل پذیرا باشند.

وی با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، مسائل و مشکلات مردم، افزود: خبرنگاران نماینده افکار عمومی هستند لذا باید با دقت ، امانت و صداقت نسبت به انعکاس مطالب اقدام کنند.

وی ادامه داد: مسئولان اجرایی هم باید انتقاد پذیر باشند و اگر کسی از این روحیه برخوردار نباشد قطعا نمی تواند در انجام وظایف خطیری که در حوزه ماموریت و مسئولیت خود بر عهده دارد، موفق باشد.

امام جمعه مهریز درخصوص نماز جمعه مهریز نیز اظهار کرد: یکی از شهرستان های برتر در بحث نماز جمعه در استان هستیم.

وی در خصوص ساخت مصلای نماز جمعه مهریز هم گفت: چندسالی است کلنگ ساخت مصلا به زمین خورده ولی هنوز هیچ کسی کمکی به ما نکرده است.

محی الدینی به مسجد جامع شهرستان اشاره کرد و گفت: این ساختمان فرسوده است و باید مصلای جدید ساخته بشود.

 وی ادامه داد: بابت کمک به ساخت مسجد جامع شهرستان به هر مسئولی نامه زدیم دریغ از اینکه یک مسئول جواب مارابدهد.

وی اظهار کرد: چندین بار به نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی هم بابت کمک و پیگیری گفتیم ولی کسی به حرف ما توجه نکرد.

 محی الدینی در مورد وضعیت شهر هم صحبتهایی کرد و گفت: ورودی شهر زیبنده باغ شهر استان نیست و باید به وضعیت ان رسیدگی شود.

وی به اهمیت ندادن منابع طبیعی به پارک جنگلی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت این پارک بلاتکلیف است.

وی اظهار کرد: مسئولان و خبرنگاران به محله گرایی دامن نزنند.

امام جمعه در پایان گفت: میز خدمت در شهرستان راه اندازی شد برای اینکه مسئولین خدمتی برای شهرستان کنند ولی ادارات فقط آمدند، عکس گرفتند و گزارش رد کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا