قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: 47 نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته این نهاد در سطح استان از رزمندگان حضور یافته در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش یزدفردا: قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: 47 نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته این نهاد در سطح استان از رزمندگان حضور یافته در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس هستند.

محمدحسین باقریان، قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: 47 نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته این نهاد در سطح استان از رزمندگان حضور یافته در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی بابیان اینکه 13 نفر از کارکنان کمیته امداد استان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ملت بزرگ ایران است و در سال‌های پس از دوران دفاع مقدس نیز مردم با هنرنمایی در همه صحنه‌ها به‌ویژه در خدمت‌رسانی به نیازمندان به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و خاطره‌های خوشی را آفریدند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد در ادامه به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال جدید تحصیلی و اهمیت مشارکت مردم خیراندیش استان یزد در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و تصریح کرد: رویداد ملی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم" از بیستم شهریورماه آغازشده است و تا یازدهم مهرماه در جریان است.

باقریان یادآور شد: این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با مشارکت نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) را در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک مدنظر دارد، مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه پرداخت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا