مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: عید سعید غدیر خم فرصت مناسبی برای دلجویی، اطعام و اکرام ایتام و رفع نیازهای مادی و معنوی آنان با تأسی از سیره حضرت علی (ع) است.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: عید سعید غدیر خم فرصت مناسبی برای دلجویی، اطعام و اکرام ایتام و رفع نیازهای مادی و معنوی آنان با تأسی از سیره حضرت علی (ع) است.

محمد شجاعان، بابیان اینکه این نهاد همواره درصدد است در مناسبت‌های مختلف نیکوکاران را برای رسیدگی به امور ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم ترغیب و تشویق کند تا در این امر خداپسندانه سهیم شوند، گفت: عید سعید غدیر خم فرصت مناسبی برای دلجویی، اطعام و اکرام ایتام و رفع نیازهای مادی و معنوی آنان با تأسی از سیره حضرت علی (ع) است.

وی افزود: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند، علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد:  هم‌اکنون ۵۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از حمایت حامیان نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شب و روز عید سعید غدیر خم نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند، نیکوکاران، مشتاقان و دوستداران مولی‌الموحدین، ابوالایتام حضرت علی (ع) می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا