عملیات اجرایی طرح های اقدام ملی مسکن، اصلاح شبکه آبرسانی و عملیات اجرایی ۲ آموزشگاه در میبد آغاز شد.

به گزارش یزدفرداآغاز عملیات عمرانی طرح اقدام ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۲ هزار و ۴۷۱ مترمربع در ۱۸۶ قطعه زمین یکی از این طرح ها بود.

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی ورزشی خواهران و برادران دانشگاه میبد دیگر طرحی بود که با  هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان و درآمد‌های اختصاصی دانشگاه به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه بهره برداری از طرح اصلاح شبکه آبرسانی، تقویت روشنایی، جدول گذاری معابر و سامانه پایش تصویری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و احداث آموزشگاه مهاجرین هم در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۸۰ مترمربع و با زیربنای ۷۵۰ مترمربع آغاز شد.

ایستگاه برداشت آب شرب محله یخدان که به طول ۳۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح سالن مطالعه مدرسه خدیجه کبری با زیربنای ۴۴۸ مترمربع با یک و نیم میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی هنرستان تربیت بدنی به مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع با زیربنای هزار و ۴۲۰ مترمربع از دیگر طرح ها بود.

استاندار یزد در آیین بهره برداری و آغاز عملیات عمرانی این طرح ها گفت: افتتاح طرح آبرسانی و ایستگاه‌های برداشت آب شرب درمحلات که یکی از طرح‌های شاخص درتامین آب شرب مورد نیاز مردم بود می‌تواند الگویی برای سایر شهر‌های ما هم درجهت دسترسی مردم به آب شرب سالم و بهداشتی و هم صرفه جویی در مصرف آب که با مشارکت دولت و خیرین به اجرا در آمده است باشد.

طالبی گفت: امیدواریم همانطور که در میبد فضای بسیار خوبی برای تکمیل طرح ها پیش آمده و شاهد رونق در بخش عمرانی شهرستان میبد هستیم بتوانیم در سایر شهرستان‌ها هم با جدیتی که وجود دارد در ماه و هفته‌های پایانی دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح ها باشیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا