600 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گذاشته شد.

به گزارش یزدفردا، 600 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمیدرضا علی پناه، رئیس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گفت: 600 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گذاشته شد.

وی در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی، ارزش هر بسته را 2۰۰ هزار تومان و هدف از اجرای این رزمایش را علاوه بر کمک به قشر نیازمند، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری ذکر کرد و افزود: تلاش کمیته امداد ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با استفاده از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و ظرفیت‌های مختلف دیگر است.

رئیس کمیته امداد بخش بهمن ادامه داد: تأمین بسته‌های معیشتی و کمک به معیشت نیازمندان کار پسندیده‌ای است که با اجرای آن می‌توان به بسیاری از خانواده‌های ناتوان و آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمک کرده و خیران و نیکوکاران را در این امر خداپسندانه مشارکت داد.

علی پناه بابیان تأثیرگذاری شرایط اقتصادی براقشار محروم جامعه گفت: این نهاد تمامی تلاش خود را در راستای بهبود معیشت مددجویان می‌نماید.

وی بابیان اینکه کمک به نیازمندان جامعه و مبارزه با ابعاد مختلف فقر، مسئله‌ای است که در تمامی دوران‌ها دارای اهمیت بوده و تلاش و همت همگان را می‌طلبد تا با پشتیبانی و مردمی کردن کسب‌وکار، زمینه استقلال مالی و توانمندسازی نیازمندان جامعه فراهم شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا