همزمان با شروع ماه مبارک رمضان وبه منظور اطعام وافطاری وطبخ غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد بهاباد آشپزخانه اطعام مهدوی در روستای کریم آباد بخش مرکزی بهاباد با حضور فرماندار ، امام جمعه ، بخشداربخش مرکزی و جمعی ازمسئولین افتتاح شد .

حمید دهقان بهابادی رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد درحاشیه افتتاح این آشپزخانه به فعالیتهای کمیته امداد بهاباد درماه رمضان اشاره کرد وافزود در طرح اطعام مهدوی درماه رمضان ده هزار پرس غذای گرم دراین آشپزخانه طبخ وبین مددجویان ونیازمندان شهرستان بهاباد توزیع خواهد شد .

رئیس کمیته امداد بهاباد هدف از اجرای طرح ملی اطعام مهدوی در بهاباد را پخت و توزیع غذای گرم بین افراد و خانواده های نیازمند دانست و اظهارداشت : درماه  مبارک رمضان با استفاده ومشارکت از ظرفیت خیرین روزانه 330 پرس غذای گرم دراین آشپزخانه طبخ وبین مددجویان ونیازمندان بهاباد توزیع میشود

وی از اجرای طرح کمک مومنانه وبسته های معیشتی و طرح ایران مهربان دراین شهرستان درماه رمضان خبرداد و افزود : در این طرح به دنبال این هستیم که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد تا بتوانیم دراین ماه مبارک حامیان جدید وزیادی را جذب کنیم .

دهقان بهابادی ادامه داد : پویش «ایران مهربان» با هدف بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد اجرایی می‌شود و رویکرد مهم این پویش جذب حامی و افزایش سرانه پرداختی کمک‌ها به ایتام و فرزندان «محسنین» در جامعه هدف است.

رئیس کمیته اداد بهاباد با بیان اینکه باید از ظرفیت مردم و تجربه طرح اکرام برای گسترش حمایت‌ها از ایتام و نیازمندان استفاده کنیم گفت : در قرآن کریم ۲۱ آیه در مورد ایتام آمده است و می‌دانیم که اشک یتیم عرش خدا را به لرزه می‌اندازد.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و افزود: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.

حدود دو هزار نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان بهاباد استفاده میکنند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا