طرح «طراوت» به منظور احیای کارکرد‌های مساجد در استان یزد با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا، حجت الاسلام مظفر سالاری در نسبت با عباس ملازینلی، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: طرح طراوت طرحی کاملا عملیاتی با توجه به گوشه‌ای از ظرفیت کانون‌های مساجد استان یزد است.

وی افزود: در این طرح تعداد ۳۰ مسجد و حدود هزار نوجوان مخاطب قرار گرفته اند که در مسیر احیای نقش واقعی مساجد گام برداشته می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد تصریح کرد: این طرح تقریبا ۳۰ هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش قرار می‌دهد و در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود.

سالاری اظهار داشت: این طرح می‌تواند در سال‌های آینده نیز به عنوان طرحی فعال در استان و به منظور احیای کارکرد‌های مساجد اجرا شود و این امر باقیات الصالحاتی برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: ما در استان ظرفیت‌های مختلفی مانند نویسندگی داریم که به راحتی می‌توانیم بالغ بر ۱۰۰ نویسنده تربیت کنیم و در کانون‌های مساجد نیز می‌توان این امر را به خوبی دنبال کرد.

 ملازینلی هم در این نشست گفت: اجرای این طرح می‌تواند به خوبی ما را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری یاری کند.

وی افزود: کار کیفی خوب می‌تواند به عنوان الگویی برای ما باشد تا در سال‌های آینده نیز به کمیت توجه کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد تأکید کرد: توجه به امر کارآفرینی می‌تواند امر اساسی در این طرح باشد که می‌توانیم با این طرح به نوعی نشاط اجتماعی را در جامعه و خانواده افزایش داد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا