هفته‌های خرید اینترنتی در راستای حمایت از کسب و کار‌های فعال حوزه ارائه خدمات و فروش آنلاین استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا، نشست هماهنگی برگزاری طرح هفته‌های خرید اینترنتی در استان یزد با هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی و کارشناسان مرتبط به صورت مجازی برگزار شد.

با ادامه روند شیوع کرونا و لزوم ترغیب مردم به کاهش تردد و عدم تجمع در مراکز فروش و همچنین حمایت از کسب و کار‌های فضای مجازی، طرح هفته‌های خرید اینترنتی با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و همکاری کسب و کار‌های ملی و استانی در هفته اول و دوم اردیبهشت سالی جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه استان یزد، در این طرح، با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهر‌های ایران، ضمن حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی و قطع زنجیره ویروس کرونا، فرصت مناسبی برای تمامی کسب‌وکار‌های مجازی، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی استان ایجاد می‌شود تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند.

کسب و کار‌های دارای مجوز از اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و علاقه‌مند به ثبت نام در این رویداد، می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، اطلاعات خود را در سایت https://ecunion.ir ثبت کنند.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا