حسین فلاح فرماندارمیبد در سفر اخیر به تهران با مدیران کل وزارت کشور در خصوص تعیین حق شهر و روستا رایزنی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فلاح همچنین در دیدار با نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور که از سوی دفتر آیت‌الله اعرافی برنامه‌ریزی‌شده بود درباره احداث ساختمان این صندوق در سایت اداری میبد گفتگو کرد.

فرماندارمیبد گفت: جلسه خوبی بود و نورالله زاده دستورات خوبی را در خصوص ارائه تسهیلات و وام کرونایی برای شهرستان میبد دادند.

فلاح همچنین با اشاره به جلسه با معاون وزیر اقتصاد و دارایی که از سوی دکتر میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هماهنگی آن انجام‌شده بود گفت: در این جلسه معاون وزیر اقتصاد دارایی، خصوصی‌سازی، ایمدرو وزارت اقتصاد حضور داشتند و با توجه به بازدید وزیر صمت از فولاد میبد گفتگو شد و ازآنجاکه فولاد میبد درمسیری خوبی قرارگرفته است قرار شد در آینده نزدیک به اهلش واگذار شود.

فرماندارمیبد جلسه‌ای هم سجادی پور مدیرعامل شهرک‌های کشاورزی کشور داشتند که در این جلسه هم در خصوص چند پهنه دام و دامداری، گلخانه و ماهی‌های زینتی صبحت کردند.

فلاح گفت: پهنه دام ندوشن، بفروئیه، شهیدیه و همچنین مجموعه گلخانه فدک و ماهی‌های تزئین و تأمین آب را مطرح کردیم و قرار شد از طریق شهرک‌های کشاورزی کشور و فرمانداری پی گیری و  زیرساخت لازم فراهم شود.

حسین فلاح پیرو دیدار رئیس بنیاد برکت با آیت‌الله اعرافی در قم، با مخبر هم دیداری داشتیم تا قولی را که به آیت‌الله اعرافی در خصوص احداث مدرسه در رکن‌آباد را داده بودند پی گیری کنیم.

فلاح افزود: در این دیدار آقای مخبر قول اهداء ده سری جهیزیه به زوج‌های واجدالشرایط و همچنین تعدادی بسته‌های معیشتی در شهرستان میبد را دادند.

فرماندارمیبد تصریح کرد: درمجموع اتفاقات خوبی بود و جا دارد از آیت‌الله اعرافی به خاطر احداث مدرسه رکن‌آباد از سوی بنیاد برکت و وام کرونا از صندوق کارآفرینی امید و از دکتر میرمحمدی به خاطر بحث فولاد که هماهنگی بین ادارات دولتی و مجلس را داشتند تشکر کنم و امیدواریم به نتایج خوبی در این راستا برسیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا