فرمانداربهاباد در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی ره گفت : یکی از ضروری‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی کمیته امداد است به خاطراینکه یکی از اهداف اصلی انقلاب رسیدگی به محرومان است و این مهم با وجود کمیته امداد امام خمینی(ره) به دست می‌آید.

 ممحمد مهدی خانی زاده عصر چهارشنبه دردیداربارییس وکارکنان کمیته امداد امام خمینی ره که به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس این نهاد برگزارشد با بیان اینكه باید در راستای كمك به مددجویان و اقشار محروم دقت نظر وجود داشته باشد گفت: خدمات رفاهی باید در بین افراد و اقشار محروم و ضعیف جامعه با تشخیص صحیح توزیع شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد بسیار مقدسی است که برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان فعالیت‌های بسیار انجام داده است و این بزرگ‌ترین وظیفه این نهاد مقدس و اسلامی است افزود : خدمت به محرومان و نیازمندان، یكی از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادات و سنت پیامبر اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع ) است.

فرما ندار بهاباد با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از یادگاران بسیار ارزشمند و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) می باشد که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در جهت تحقق یکی از آرمانهای انقلاب که حمایت از مستضعفین و رفع محرومیت می باشد تاسیس شده و فعالیت میکندافزود: هم در فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران و هم در آموزه های دین مبین اسلام  توجه به تهی دستان و مستضعفین مورد تاکید بوده است که در تاسیس نهاد کمیته امداد حضرت امام (ره) متبلور شده است.

خانی زاده بهابادی برتوانمند سازی مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و افزود : توانمندی مددجویان از اهداف مهم کمیته امداد است که یکی از برنامه‌ها و اقدامات خوب این نهاد جهت تحقق این هدف ایجاد شغل برای افراد تحت حمایت است.

درادامه این دیدارحمید دهقان بهابادی رئیس کمیته امداد ضمن تبریک 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی ره و آعغاز هفته احسان ونیکووکاری گفت : اولویت اصلی کمیته امداد شهرستان ایجاد اشتغال مسکن و توانمند سازی برای مددجویان تحت حمایت است .

وی با تا کید برحضور همه آحاد مردم درجشن نیکوکاری افزود : جشن نیکوکاری دربهاباد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و غیرحضوری واز طریق شبکه شاد برگزارمیشود .

رئیس کمیته امداد بهاباد درادامه ازخیران ونیکوکاران خواست تا درآستانه شب عید شادی را برای نیازمندان ومستضعفان جامعه به خانه هایشان به ارمغان بیاورند و شادیهایشان رابانیازمندان تقسیم کنند .

جشن نیکوکاری درروزهای 13 ، 14 و15 اسفند ماه درسراسر کشور ودرشهرستان بهاباد طبق سنوات گذشته و به صورت غیرحضوری برگزار میگردد .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا