فرماندار شهرستان بافق به همراه سرپرست شبکه دامپزشکی بافق، با حضور در دفتر مدیر کل دامپزشکی استان یزد با "علی فاتحی نیا" دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در این دیدار ضمن تشکر از حسن انتخاب سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق حضور بانوان در رده های مدیریتی را انتخاب‌هایی موفق دانست.

سید مهدی طلائی مقدم در ادامه با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بافق، این شهرستان را مستعد راه اندازی صنایع دامی وابسته به کشتارگاه و پرورش ماهی دانست و خواستار حمایت دامپزشکی شد.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد در این دیدار مجموعه دامپزشکی استان را حامی سرمایه گذاری در صنعت دامی عنوان کرد و گفت: در راستای دست یابی به یک صنعت پایدار بایستی که طرح‌های مورد نظر از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر باشد و مسائل زیست محیطی، تامین آب و جانمایی را در نظر گرفت تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

علی فاتحی نیا همچنین در خصوص فعالیت بخش خصوصی و استقرار دامپزشک بخش خصوصی در شهرستان بافق گفت: از متقاضیان راه اندازی کلینیک دامپزشکی در شهرستان بافق حمایت خواهد شد تا خدمات رسانی به دامداران شهرستان بصورت پیوسته و به جا صورت پذیرد.

وی افزود: در شهرستان بافق بخش خصوصی فعالیت چشمگیری ندارد و عمده خدمات دامپزشکی با تلاش همکارانمان در شبکه دامپزشکی این شهرستان به متقاضیان ارائه می شود که عدم وجود شکایت نشان دهنده مدیریت مناسب سرپرست این شبکه و تلاش همکارانمان می‌باشد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا