مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: ۲۱۰ تبلت به ارزش پنج میلیارد ریال از سوی خیران در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرستان قرار گرفت.

حسن رزاقی بهابادی  در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نیکوکاران و خیرین در روزهای کرونایی برای کمک به دانش آموزان در مناطق محروم به میدان آمده اند و با اهدای گوشی تلفن هوشمند و تبلت تلاش دارند فرزندان این سرزمین از آموزش مجازی جا نمانند اظهار داشت: آموزش به عنوان عامل و کلید اساسی پرورش نیروی انسانی متخصص و ماهر، همواره به عنوان سرمایه گذاری انسانی محسوب می‌شود و بیشترین تاثیر در رشد و رونق آینده کشور بر جای میگذارد.

به گفته وی این تعداد تبلت بامشارکت کمیته امداد و انجمن رشد و توسعه شهرستان بهاباد خریداری و در اختیار دانش اموزان نیازمند قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد تصریح کرد: در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب درباره لزوم ‌کمک‌های مؤمنانه، همت و بسیج خوبی در کشور شکل گرفت و در این منطقه نیز قدم‌های بسیارخوبی برداشته شد.

رزاقی بهابادی با اشاره به اینکه مشارکت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند، نمونه واقعی اطاعت از ولایت فقیه است افزود : کمک مؤمنانه نباید تنها مختص به یک زمان خاص باشد بلکه باید در طول سال تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/  اخ 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا