قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان یزد خواستار ارائه پیوست فرهنگی طرح‌های گردشگری استان یزد به شورای فرهنگی عمومی استان شد.

یزدفردا: حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: پیوست فرهنگی و طرحی منسجم با نگاه کارشناسی از ابعاد مختلف در زمینه طرح‌های حوزه گردشگری برای ارائه و تصویب در شورای فرهنگ عمومی تهیه شود.

وی همچنین خواستار کنترل و نظارت بر فعالیت نادرست برخی مراکز مربوط به حوزه گردشگری در مناطق مختلف استان یزد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مطرح شده در نمازجمعه هفته گذشته توسط امام جمعه بخش مرکزی یزد در زمینه توجه به دغدغه و پیوست فرهنگی در برنامه های مربوط به حوزه گردشگری در کنار توسعه صنعت توریسم، رشد اقتصادی و مشاغل این حوزه، اقدامات انجام در این زمینه را تشریح کرد.

مصطفی فاطمی بیان کرد: تهیه پیوست های فرهنگی در حوزه گردشگری از موارد مهم در میراث فرهنگی استان یزد است و این موضوع در حال پیگیری است اما از این پس با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تهیه پیوست های فرهنگی منسجم در این زمینه و تقویت ظرفیت های موجود برای ارتقاء جایگاه فعالیت های حوزه گردشگری، به دنبال اجرای طرح‌های اثرگذار مثبت فرهنگی هستیم.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا