مدیرعامل دهیاری های بخش مرکزی تفت گفت: چند ساخت و ساز غیرمجاز به متراژ سه هزار متر مربع در منطقه تقی آباد جانبرازان ده‌بالا توسط عوامل اجرایی شرکت تعاونی این دهیاری تخریب شد.

یزدفردا: مصطفی صادقیان  گفت: تخریب این ساخت و سازهای غیر قانونی در راستای اجرای ضوابط و مقررات و جلوگیری از ساخت و ساز و تفکیک غیرمجاز انجام شد.

وی افزود: این تخریب بر اساس شکایت دهیاری روستای جانبرازان ده بالا و مستند به تبصره ۲ بند سه قانون شهرداری ها و رای صادره از سوی کمیسیون ماده ۹۹ شهرداری ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: این تخریب در حضور نماینده دفتر فنی استانداری، نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، فرمانداری، بخشداری مرکزی ،دهیاری روستای جانبرازان و شرکت تعاونی دهیاری ها انجام شد.

صادقیان اضافه کرد: بر این اساس حدود هزار و ۴۰۰ متر حصارکشی فاقد مجوز و هزار مترمربع استخر و منبع ذخیره آب و ۶۰۰ مترمربع ساختمان مسکونی و کارگری بر اساس رای صادره تخریب و عدالت اجرا شد.

وی از عموم مردم در تمام روستاها تقاضا کرد تا بدون مجوز و اخذ پروانه ساخت از دهیاری ها نسبت به ساخت و ساز اقدام نکنند تا شاهد اقدامات مشابه در مناطق روستایی این شهرستان نباشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا