بازدید مدیر منطقه دو شهرداری یزد از محله اکبر آباد با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات این محله و تسریع در حل آن مشکلات انجام شد.

یزدفردا: سید ابوالفضل کشفی  در راستای بازدید از محلات سطح منطقه به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل شهروندان، به همراه کارشناسان عمران و املاک منطقه در محله اکبرآباد حضور یافت .

کشفی با بیان اینکه بازدید از محلات شهر با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان و اطلاع دقیق از مشکلات موجود در این محلات به شکل مستمر در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار دارد، بیان داشت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده، به طوری که در برخی موارد تا ۲۴ ساعت پس از بازدید، مشکلات موجود رفع گردیده است.

 وی عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات نقاط مختلف شهر، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد

شایان ذکر است این بازدید در راستای تسریع در اجرای طرح باز آفرینی شهری در محلات قدیمی و تملک املاک در مسیر واقع در تقاطع کوچه ویلا (کوچه اکبر آباد) صورت گرفت. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا