نشست ستاد معاینه فنی شهرداری یزد با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و رئیس ستاد معاینه فنی سبک شهر یزد، سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری و رئیس انجمن صنفی مراکز مجاز معاینه فنی استان برگزار شد.

یزدفردا: محمد علی سلمانی ندوشن معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و رئیس ستاد معاینه فنی سبک شهر یزد با اشاره به اهمیت رعایت دستور العمل ها و ضوابط موجود، به برقراری ارتباط سامانه سیمفا با سامانه های هوشمند کنترل ترافیک خبر داد و اذعان داشت: نگاه شهرداری یزد در این زمینه، مساعدت مراکز موجود و بهبود ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

محمد مرزبان سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد بر نقش مهم معاینه فنی در رفع نواقص فنی خودروها و در نتیجه افزایش ایمنی ترددهای درون شهری تاکید و خاطر نشان نمود: اطلاع رسانی و آموزش شهروندی نقش موثری در این زمینه داشته و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست، جزء اصلی ترین اهداف شهرداری یزد می باشد.

رئیس انجمن صنفی مراکز مجاز معاینه فنی استان نیز به ارائه نظرات خویش درباره مشکلات موجود و چاره اندیشی برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، پرداخت.

در این نشست کارشناس پلیس راهور، دبیر ستاد معاینه فنی شهرداری و مسئول حمل و نقل پاک و تنی چند از مدیران مراکز فنی سبک شهر یزد نیز حضور داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا