کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بانوان یزدی با مشارکت در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان می توانند در بخش های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی اعلام آمادگی نمایند.

یزدفردا: خانم فرح طالعی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت عظیم فرهنگی بانوان و لزوم مردمی سازی فعالیت های خود، در نظر دارد تا بخش های متعددی از فعالیت های خود را از طریق ظرفیت های مردمی و با حمایت از قشر بانوان به انجام برساند.

وی  از تمامی بانوان علاقمند دعوت کرد تا با مشارکت در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان، بار دیگر توانمندی های خود را در تحقق اهداف والای پیشرفت کشور به نمایش بگذارند.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد، زمینه همکاری بانوان علاقه مند را شامل بخش های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی عنوان کرد و افزود: برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر از طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان به سایت www.pishraftyaran.ir بخش مشارکت در نهضت پیشرفت مراجعه نمایند.

 طالعی، ویژگی های عمومی علاقه مندان برای مشارکت در این طرح را  آشنایی و علاقه مند به موضوعات فرهنگی و اجتماعی، داشتن تجربه و روحیه کار تشکیلاتی، علاقه مند به فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی، دارای توانمندی و تجربه کار اجرایی، آشنا با فعالیت های مردمی، خلاق و دارای روحیه جهادی، علاقه مند به یادگیری و به روز رسانی دانش فردی برشمرد.

وی، محورهای مشارکت را هم  شامل تولید محتوای فکری و اندیشه ورزی، شناسایی مسائل منطقه ای و بومی و طراحی فرهنگی، مشارکت در ساماندهی تبلیغات مردمی و حمایت مبلغات مذهبی، توانمند سازی حمایت و نظارت مردمی بر کیفیت فعالیت های ایشان، مشارکت در راه اندازی مجموعه های تربیتی و آموزشی، تولید محصولات و خدمات فرهنگ مدار و مشارکت در فعالیت های اجتماعی عنوان کرد.

برپایه این گزارش، فراخوان سازمان تبلیغات اسلامی برای مشارکت بانوان از ابتدای آبان اغاز شده و تا آذر ماه ادامه دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا