رئیس کمیته امداد شهرستان تفت گفت: 20 عدد تبلت برای استفاده آموزشی به دانش آموزان نیازمند شهرستان تفت در مقاطع مختلف تحصیلی تحویل داده شد.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان تفت گفت: 20 عدد تبلت برای استفاده آموزشی به دانش آموزان نیازمند شهرستان تفت در مقاطع مختلف تحصیلی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمدحسن وراثی با اشاره به رویکرد این نهاد در کمک به خانواده‌ها برای کم کردن هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، اظهار داشت: 20 عدد تبلت برای استفاده آموزشی به دانش آموزان نیازمند شهرستان تفت در مقاطع مختلف تحصیلی تحویل داده شد.

 وی افزود: علاوه بر کمک‌هزینه تحصیلی و همچنین توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان تحت حمایت، وسایل آموزشی غیرحضوری با کمک خیران و منابع این نهاد تهیه و بین دانش آموزان توزیع می‌شود، تا آن‌ها هم بتوانند همانند دیگر دانش آموزان در محیط خانه و از طریق فضای مجازی از برنامه‌های آموزشی همچون شبکه شاد بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفت ادامه داد: در حال حاضر 205 دانش آموزان تحت حمایت از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره می‌برند، از این تعداد 110 نفر دختر و 95 نفر پسر هستند، این در حالی است که 60 درصد آنان در مناطق روستایی تحصیل می‌کنند.

وی یادآور شد: طی هشت‌ماهه سال جاری 100 میلیون تومان در بخش‌های کمک‌هزینه تحصیلی، آموزش خانواده، لوازم‌التحریر و تهیه تبلت هزینه شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا