حجت الاسلام سالاری از تهیه و تدوین سرود بزرگداشت « شهید فخری زاده» به همت گروه سرود فجر جاوید، کانون برتر کشور در رشته سرود کانون های مساجد کشور خبر داد.

یزدفردا: حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید فخری زاده گفت: شهدایی همچون فخری زاده به عنوان الگوهای صبر و مقاومت هستند که برای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: امروز دشمن به هر روشی ناجوانمردانه ای دست می زند تا بتواند انقلاب اسلامی را از حرکت رو به جلو نگه دارد اما هرگز به هدف خود نخواهد رسید زیرا ما در کشورمان هزاران دانشمند و جوان هسته ای و مبارز انقلابی داریم که به دنبال پیشرفت و تعالی این انقلاب هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما بارها دیدیم که اگرچه دانشمندان و فرماندهان ما را ترور کردند از خون آنها هزاران دانشمند دیگر رویش پیدا کردند و امروز نیز با ریختن خون شهید فخری زاده، بار دیگر شاهد رویش این جوانان هستیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: بار دیگر این اقدامات تروریستی را محکوم می کنیم و امیدواریم به زودی شاهد نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشیم.

وی افزود: در این راستا کانون های مساجد یزد پس از شهادت شهید فخری زاده اقدامات متعددی را در فضای حقیقی و مجازی انجام دادند که آخرین اقدام نیز تهیه سرود ویژه بزرگداشت شهید فخری زاده است که توسط گروه سرود فجر جاوید کانون غدیر یزد به عنوان کانون برتر کشور در رشته سرود کانون های مساجد کشور در طرح ملی فهما سال 98 صورت گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این سرود با عنوان « شلیک» در ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد تهیه شده است که شاعرآن عالیه مهرابی، موسیقی توسط امیر دشتی، استرینگ به همت آرش ناصر المعمار، گیتار توسط سعید امینی و ضبط آن نیز در استودیو بوم انجام شده است.

وی گفت: گرافیست این اثر نیز حسین عزیزی و تدوین نیز توسط مصطفی ملاحسینی و به سرپرستی سرپرست گروه حسین حاتمی انجام شده و مدیر تولید نیز محسن منشی زاده است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: علاقمندان برای دریافت این سرود می توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در پیام رسان ایتا به آدرس «@masajed_yazd» مشاهده نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا