منشی زاده از اجرای سرود در مناطق مختلف سطح شهر یزد در روزهای اخیر خبر داد.

یزدفردا: محسن منشی زاده، مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد و مسئول گروه سرود « فجر جاوید» با اشاره به اقدامات در زمینه تولید محتوای سرود در استان گفت: خشوبختانه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان توانستیم سرودهای متعددی را در استان تولید کرده و اجرا کنیم.

وی افزود: در این راستان همزمان با هفته بسیج جشنواره یاد شهیدان در استان یزد با اجرای های میدانی گروه سرود فجر جاوید یزد برگزار شد که به صورت مجازی نیز مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا اجراهای متعددی را داشتیم که حضور در گلزار شهدا خلدبرین، حضور در میادین اصلی شهر نظیر چهارراه بعثت، حضور در بیمارستان گودرز و اهدا هدیه به کادر درمان، حضور در گلزار شهدا گمنام امیرچقماق، حضور در رزمایش های مواسات و‌همدلی در سطح شهر از جمله این اجراها بود.

منشی زاده بیان کرد: اگرچه کرونا باعث تعطیلی مساجد شده است اما ما سعی کردیم با تولید محتوا و اجرای سرودهای متعدد در فضای مجازی نیز فعال باشیم و به اجراهای متعدد بپردازیم.

وی گفت: به منظور تجلیل و قدردانی از کادر درمان اعضای گروه سرود در بیمارستان گودرز حضور پیدا کردند و پس از اجرای سرود به تجلیل از کادر درمان پرداختند که این اقدام نیز مورد استقبال قرار گرفت.

مسئول گروه سرود « فجر جاوید» بیان کرد: هدف ما استفاده از ظرفیت هنر و سرود در جهت دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا