یزدفردا: در پی ترور دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که منجر به شهادت وی گردید، مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی ضمن تسلیت شهادت این دانشمند ایرانی و محکوم کردن این اقدام تروریستی تصریح کرد: ترور این مدیر توانا و شایسته، گرچه تلخ و تأثر برانگیز است، اما دشمنان این آب و خاک بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

همانطوریکه از آغاز انقلاب اسلامی نیز اینگونه حرکت های مذبوحانه که منجر به شهادت بسیاری از فرزندان برومند ایران اسلامی گردید، نتوانسته خللی در آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وارد نماید و همگان را بر تداوم مسیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مصمم تر و مقاومتر نموده است . ما سربازان جبهه تولید نیز هم قسم می شویم با کار و تلاش بیش از پیش، جهت سربلندی ایران اسلامی و تحقق شعار استقلال اقتصادی و قطع وابستگی، لحظه ای آرام نگیریم.

بر خود وظیفه می دانم شهادت این دانشمند صنعت دفاعی کشور را حضور فرمانده معظم کل قوا ، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نمایم .
ناصر تقی زاده
مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا