جمعی از مبلغان جهادگر هیئت انصار ولایت دارالعباده که جهت خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گودرز حضور یافتند‌، شبهای جمعه با بردن پرچم حرم های مقدس اهل بیت علیهم السلام، توسل به محضر آنان واهداء بسته تبرکی آرامش و امید را برای این بیماران به ارمغان می برند.

یزدفردا؛ به گفته حجت‌الاسلام مروستی‌زاده (معاونت سرمایه انسانی هیئت انصارولایت)، حدود 30 نفر از جهادگران هیئت انصار ولایت یزد در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) مبنی بر حضور جوانان مخلص درمیدان مقابله با کرونا جهت خدمت به بیماران و کمک به کادر درمان، پس از آموزش‌های لازم در بیمارستان گودرز مستقر شدند.

وی افزود: در این راستا خادمان جهادگر به صورت روزانه، در دو شیفت کاری، مشغول انجام امور خدماتی و فرهنگی در این واحد درمانی هستند. پذیرایی از بیماران و کادر درمان، همراهی و روحیه بخشی به بیماران، برقراری ارتباط بین بیماران و خانواده ها، حمل و نقلِ دارو و مواد غذایی، تهیه آب میوه، انجام امور شخصی بیماران و ایجاد فضای نشاط از جمله فعالیت‌های خدماتی این گروه جهادی است.

وی در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده از جمله  اقامه نماز جماعت بارعایت پروتکل ها، قرائت صلوات خاصه، دعای هفتم امام سجاد(ع) و دعای فرج در ز زمان های مقرر، اهداء بسته‌های فرهنگی شامل تسبیح و ادعیه، پاسخ به سوالان شرعی و... اشاره کرد.  

حجت‌الاسلام مروستی‌زاده درباره ویژه‌برنامه این گروه جهادی در شب‌های جمعه گفت: یکی از اقدامات مؤثر در جهت‌روحیه‌دهی به بیماران کرونایی، بردن پرچم های متبرک حرم ذوات مقدس اهل بیت علیهم السلام در جمع بیماران است که در شب‌های جمعه انجام می‌شود. در این برنامه 3 نفر از مبلّغین جهادگر هیئت، با در دست داشتن این پرچم‌های نورانی، دل‌های بیماران را غرق در امید و نور می‌کنند و اینگونه بیماران را به فیض زیارت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه حضور این پرچم‌های مطهر در شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توسل به محضر این بزرگواران، لحظاتی معنوی را برای بیماران و کادر درمان بیمارستان گودرز رقم می‌زند. عنوان کرد: این جوانان جهادی ضمن عیادت از بیماران و قدردانی از کادر درمان، بسته‌های تبرکی امام رضا(ع) و گلاب متبرک را میان آن‌ها توزیع می‌کنند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا