یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش های دامی در رفسنجان با حضور بازرسان اداره صمت و با همکاری بسیج اصناف بازرسی شد و اخطاریه گرفت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مدیر روابط عمومی اداره صمت با اعلام این خبر گفت: متاسفانه این واحد صنعتی فاقد مجوزهای لازم در بخش بسته بندی بود و به اشتغال بیش از 10 تبعه افغانستانی بعنوان کارکنان بخش بسته بندی اقدام نموده بود.

حسینی نسب ادامه داد: در صورت عدم کسب مجوزهای لازم و ادامه بکارگیری از اتباع افاغنه غیرمجاز توسط این واحد، از فعالیت آن جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی افزود: با توجه به اینکه آلایش های حرام دامی بنا به گفته مدیر مجموعه به کشور چین صادر می گردد ولی بخشی از بسته بندی پای مرغ در سراسر کشور توزیع می شود، حساسیت در این خصوص بیشتر هم وجود خواهد داشت.

 مدیر روابط عمومی اداره صمت هم چنین از واحدهایی که قصد شروع فعالیت صنعتی را دارند درخواست کرد قبل از شروع هرگونه فعالیت نسبت به اخذ مجوزهای لازم از جمله جواز تاسیس و پروانه بهره برداری اهتمام ورزند.

 وی در ادامه از دو واحد صنعتی نئوپان و فیبر نوری از جمله واحدهای مجتمع صنعتی بازدید و از عملکرد این دو مجموعه به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر نمود.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا