امام‌جمعه مهریز گفت: اعتقاد پاک و از روی اخلاص با توسل به ائمه به زودی جشن پایان کرونا را می گیریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریزبا اشاره به اینکه برگزاری نماز جماعت در مساجد ممنوع شده است عنوان کرد: مردم باید با خدا، قرآن انس گرفته؛ دعا و استغفار را از یاد نبرند. با اعتقاد پاک از روی اخلاص و توسل به ائمه  به زودی جشن پایان کرونا را می گیریم.

او با اشاره به آیه اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَ و اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ افزود: هنوز همه ما مُضطَر نشده ایم و بیماری کرونا را جدی نگرفته عده زیادی می‌بیند که عزیزانشان جلوی چشم‌هایمان فوت می‌کنند اما هنوز فکر می‌کنند کرونا یک بازی است.

محی الدینی ادامه داد: زدن ماسک برای همه افراد حکم حق‌الناس را دارد و عدم رعایت آن پایمال کردن حق میلیون‌ها نفر ایرانی است. 

امام جمعه مهریز بیان کرد: تعدادی از روحانیون آموزش‌دیده برای شستشوی فوتی‌های کرونانی داوطلب شده اند. که با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده اقدام به این کار می‌کنند.

محی‌الدینی گفت: با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری‌ کرونا و وضعیت قرمز شهرستان مهریز باید غسال‌خانه‌ای  ویژه فوتی‌های کرونانی مجهز شود.

او افزود: مجهز شدن غسالخانه باید با روش‌های کارشناسی انجام شود و این کار برای مردم مهریز علاوه بر کاهش هزینه‌ها از شیوع بیشتر بیماری کوید 19 جلوگیری می‌کند.

 

 

 

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا