معظمی رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) بافق گفت: تاکنون ۳۰ نفر از پرسنل و کادر درمان بیمارستان مبتلا به ویروس منحوس کرونا شده اند.

یزدفردا: عباسعلی معظمی رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بافق در خصوص وضعیت کادر درمان بیمارستان گفت: متاسفانه اوضاع خوب نیست، پرسنل نیز خسته اند و متاسفانه بخشی از مردم نیز مراعات نمی‎کنند.

وی در ادامه افزود: تجهیزات بیمارستان کم بوده که به همت مسئولین در حال تامین کمبودها هستیم. از طرفی کار فشرده نیروهای پزشک، پرستار و خدمات را خسته و فرسوده کرده است، بدتر از همه عدم  رعایت دستورالعمل های بهداشتی، توقعات و رفتارهای نابجای اندکی از شهروندان است که پرسنل را دلسرد می‎کنند.

رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بافق در پاسخ به سوال شهروندان نیز گفت: زمانی که کپسول‎های اکسیژن بیمارانی  که در خانه تحت مداوا هستند به اتمام می رسد برای شارژ مجدد باید به مرکز استان منتقل می شود.

این  مقام مسئول اظهار  داشت: خوشبختانه از زمان افزایش تعداد کپسول های اکسیژن که با مساعدت فنی وحرفه ای شهرستان و شرکت سنگ آهن افزایش پیدا کرده با مساعدت شرکت تعداد وسایل نقلیه برای انتقال به مرکز استان افزایش پیدا کرده تا اکسیژن سریعترتامین و به شهرستان منتقل شود. امکان شارژ کپسول اکسیژن در بافق وجود ندارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا