رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: رعایت الزامات زیست محیطی توسط صنایع متعهد می تواند راهگشای توسعه متوازن در کشور باشد.

یزدفردا: خانم دکتر سمیه رفیعی رییس فراکسیون مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه دکتر رشیدی رییس کمیسیون کشاورزی و جهش تولید و دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل محیط زیست و جمعی از مسولان استان یزد و شهرستان اردکان پس از بازدید از مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان یزد و مشاهده اقدامات موثر در کاهش آلاینده های محیط زیست، از جمله تجهیزات مدرن غبار گیری در واحدهای فولادی و گندله سازی، فضای سبز ۵۰۰ هکتاری و نیروگاه خورشیدی این مجتمع، در جمع مدیران چادرملو با مفید توصیف کردن این بازدید گفت: کمتر صنعتی در کشور موفق شده است هچون چادرملو زنجیره تولید را تکمیل کند که این امر بسیار ارزشمند است.

رییس فراکسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رعایت الزامات زیست محیطی از سوی صنایع متعهد، راهگشای توسعه متوازن است تصريح کرد، همانطوریکه این شرکت با فعالیت هایش نقشی اثر بخش در اقتصاد کشور دارد باید در زمینه تعهدات اجتماعی نیز الگو دیگر صنایع باشد. وی تصریح کرد: وظیفه ما بررسی مبتنی بر تحقیقات کارشناسی به دور از غوغا سالاری های رسانه ای در خصوص مسائل زیست محیطی است. واز صنایع نیز انتظار همراهی در این زمینه را داریم.

دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز با اثر بخش توصیف کردن خدمات ارزشمند شرکت چادرملو در توسعه منطقه و عملکرد مناسب در تعهدات اجتماعی گفت : قرار است با پیشگامی این شرکت مطالعات کارشناسی عمیقی در خصوص آلاینده های منطقه صورت پذیرد تا بتوان محیطی امن که متضمن سلامتی شهروندان اردکان باشد ایجاد نمود .










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا