فرماندارمیبد در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و رئیس شهرک‌های صنعتی استان، مدیران کل آب، برق و گاز در با موضوع شهرک دو صنعتی میبد تشکیل شد؛ ظرفیت‌های کارآفرینی مردم میبد و سرمایه‌گذاری در بخش تولید در جهت افزایش شاخص‌های اقتصادی کشور را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح افزود: مسئولین استانی باید برای گشایش زمینه‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاران برای کارآفرینی و تولید و اقتصاد باید در جهت تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شهرک صنعتی دو شهرستان میبد همراه بوده و شهرستان میبد را موردحمایت قرار دهند.

دکتر میرمحمدی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اینکه سرمایه میبدی‌ها به سمت خرید ارز و دلار و طلا نمی‌رود و به سمت تولید می‌آید باید قدر آن را دانست و با تمام توان حمایت کرد.

وی افزود: در مورد تأمین زیرساخت‌هایی مانند برق موردنیاز شهرک دو، درخواست می‌کنم قول و قرارهای بلندمدت چندساله برای رفع مشکل داده نشود و سریع‌تر نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

استانداریزد نیز با تأکید بر تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در شهرک صنعتی دو شهرستان میبد گفت: رفتن سرمایه‌گذار به استان‌ها و شهرهای دیگر نباید به خاطر کمبود حمایت‌ها باشد.

 

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا