در اولین هفته از شروع لیگ بیستم، مس رفسنجان مقابل حریف قدر تهرانی اش صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مس رفسنجان تیم تازه وارد لیگ برتری، در اولین هفته از شروع مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم گردوغبار گرفته استقلال تهران خواهد رفت.

استقلال یکی از چهار تیم برتر و پر افتخار در لیگ برتر ایران است و نتایج خوبی را در لیگ نوزدهم بدست آورده و نائب قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده، اما در مقابلش تیم تازه وارد لیگ برتری و تازه نفس مس رفسنجان حضور دارد؛ تیمی که توانسته با تمام توان و صلاحیت، عنوان قهرمانی لیگ یک را بدست آورد و اکنون با انگیزه فاخر به دنبال کسب امتیاز و با اشتیاق به دنبال بقا در لیگ برتر است، تا جای پایش را محکم کند و با هوشیاری گام های بلندی بردارد.

اگر نگاهی به رقابت های این دو تیم بیندازیم، در دهم اردیبهشت سال ۱۳۸۸ یکی از مهم ترین و حساس ترین رقابت بین این دو تیم در تاریخ جام حذفی فوتبال ایران ثبت شد.

مس رفسنجان و استقلال تهران در یک شانزدهم جام حذفی، به مصاف یک دیگر رفتند.

نیمه اول این دیدار پرگل با تساوی دو بر دو به پایان و نیمه دوم بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بازی به وقت های اضافه کشیده شد اما همچنان نتیجه دو بر دو از جانب هردو تیم حفظ شد، تا سرانجام استقلال تهران در ضربات پنالتی مغلوب تیم مس رفسنجان شد و از جام حذفی ۸۸_۸۷ خداحافظی کرد.

آیا بازهم مس رفسنجان می تواند حریف تهرانی و قدر خود یعنی، استقلال را مغلوب خود کند؟ این سوال را تنها در میدان نبرد، محمد ربیعی و یازده مرد مبارز او می توانند پاسخ دهند./ رفسنجان زیبا

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا