امام‌جمعه مهریز گفت: تحقق عملی شعار انتخابی جهش تولید با حمایت دولت و مشارکت مردم و بخش‌خصوصی موجب برون‌رفت مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب در جمع مدیرعامل، کارشناسان و کارگران کارخانه سیمان شهرستان با قدردانی از فعالیت این واحد تولیدی افزود: برای جهش تولید باید همه مسوولان در عزمی جدی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری وارد عرصه تلاش مضاعف شوند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمنان برای به زانو درآوردن نظام اسلامی افزایش یافته که تاکنون با وجود تمامی اهداف و اقدامات جزو شکست و رسوایی چیزی عایدشان نشده است ادامه داد: نقش اصلی در جهش تولید بر عهده واحدهای تولیدی و صنعتی است .

امام جمعه مهریز اظهار کرد: برای حل معضل بیکاری و تولید و اشتغال بیشتر با توجه به ظرفیت‌های خوبی که به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده است بخش‌خصوصی با حمایت و همراهی مسوولان باید از آن برای تحقق شعار راهبردی امسال استفاده کند.

محی‌الدینی، کارخانه سیمان منطقه را جزو واحدهای موفق و موثر در تولید و اشتغال و کمک به جهش تولید ذکر کرد که تاکنون اقدامات خوبی در تامین نیازهای  مردم داشته و باید همچنان با برنامه‌ریزی و همکاری در خدمت جامعه اسلامی باشد.

در این دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان مهریز گزارشی از اقدامات، نیازها و برنامه‌های امسال به خصوص تولید و اشتغال و کمک به جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری ماموریت‌ها در شهرستان ارایه کرد.        

سالانه حدود یک میلیون تن سیمان در این واحد صنعتی تولید که علاوه بر مصرف استان به کشورهای همسایه، آسیای میانه و خلیج فارس ارسال می‌شود، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، گرجستان و بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس از خریداران اصلی سیمان مهریز هستند.

این واحد تولیدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و مهریز ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال با چهار هزار کارگر دارد و مرکز این شهرستان ۵۰ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا